راهنمای کنسلی رزرو را بخوانید تا سریع تر و راحت تر از دیگران عمل کنید

چگونه می توانم بلیطم را کنسل کنم؟

الف) اگر بلیط خود را بر روی پرواز سیستمی رزرو کرده باشید

چنانچه دارای حساب کاربری روی وب سایت ما هستید، می توانید پس از ورود به پنل کاربری با مراجعه به بخش مدیریت صورتحساب ها از جزئیات رزرو مورد نظرتان دکمه کنسل کردن را انتخاب نمایید و پس از کنسلی آنلاین مسافرین دلخواه تان شیوه استرداد را به صورت اعتباری یا واریزی همانجا ثبت نمایید

کنسلی بلیط پروازهای سیستمی با توجه به ثبت رزرو در سرور مرکزی هواپیمایی علاوه بر ما از طریق دفاتر شرکت هواپیمایی برگزارکننده پرواز در شهرها و فرودگاه های کشور بدون محدودیت امکان پذیر می باشد. یعنی برای کنسلی رزروتان کافی است در ساعات اداری با ما به شماره 031-35090 تماس بگیرید یا در هر زمان به فرودگاه مراجعه نمایید. با انجام کنسلی جای شما باطل شده و میزان جریمه مطابق بخشنامه شرکت های هواپیمایی بر اساس فاصله زمان انجام کنسلی تا زمان پرواز، طبق جدول زیر مشخص می گردد. چنانچه کنسلی خود را از طریق دفاتر هواپیمایی یا فرودگاه انجام دهید، لازم است جهت استرداد مبلغ باقیمانده با ما تماس بگیرید

ب) اگر بلیط خود را بر روی پرواز چارتری رزرو کرده باشید

با توجه به چارتری بودن پرواز، کنسلی بلیط تنها از طریق چارترکننده امکان پذیر می باشد. برای کنسلی بلیط چارتری خود با ما تماس بگیرید! پس از هماهنگی با چارترکننده میزان درصد جریمه را به شما اعلام می کنیم. این درصد جریمه بر اساس شرایط و مقررات هر چارترکننده متفاوت است به گونه ای که ممکن است حتی درخواست کنسلی شما پذیرش نشود. با اطلاع از درصد جریمه چنانچه قصد کنسلی داشتید، ما امور مربوط به کنسلی را از طریق چارترکننده برای شما انجام خواهیم داد و پس از آن مبلغ باقیمانده را به شما استرداد خواهیم کرد

در هنگام رزرو پروازهایی که به مقصد تفلیس هست داشتن بليط برگشت ، واچر هتل، هزينه کافي و بيمه الزامي است.در صورت خريد بليت يکطرفه تمامي مسئوليت ها جهت ورود به کشور گرجستان به عهده مسافر مي باشد.

اگر پروازم کنسل شود چطور می توانم مبلغ پرداختیم را دریافت کنم؟

الف) اگر کنسلی پرواز از طریق ما به شما اطلاع داده شده باشد

چنانچه پرواز مسافرین پیش از فرا رسیدن زمان انجام کنسل شود، طی تماس تلفنی به ایشان اطلاع خواهیم داد. در اینصورت شما می توانید تمام مبلغ پرداختیتان را دریافت کنید یا یکی از پروازهای جایگزینی که به شما پیشنهاد می کنیم را انتخاب نمایید. ما با کنسلی پرواز، هیچ پرواز جایگزینی به شما تحمیل نخواهیم کرد و در صورت انصراف هیچ مبلغی از مبلغ پرداختیتان بابت خدماتمان کسر نخواهیم کرد. سعی می کنیم پروازهای جایگزین پیشنهادی هم زمان و هم قیمت پرواز اول شما باشد اما در صورت وجود اختلاف قیمت، این اختلاف می بایست توسط شما پرداخت گردد

ب) اگر کنسلی پرواز به دلیل بدی آب و هوا یا نقص فنی در فرودگاه اعلام شده باشد

گاهی پرواز مسافرین پس از حضور ایشان در فرودگاه، از زمین بلند نشده یا پس از پرواز در فرودگاه مقصد به زمین ننشسته و به فرودگاه مبدا باز می گردد. در اینصورت جهت تسریع در فرآیند استرداد مبلغ پرداختی، می بایست تصویر بلیط مهر شده برای ما ایمیل یا فکس گردد. همچنین اصل بلیط مهر شده نزد مسافر نگهداری شده تا در صورت لزوم برای شرکت هواپیمایی پست شود. چنانچه این اتفاق ناخوشایند برای شما اتفاق افتاد، پس از ارسال بلیط ها برای ما، با شماره 031-35090 تماس بگیرید تا کارشناسان فرآیند استرداد را برای شما انجام دهند

اگر زمان پرواز تغییر کند و برای من مناسب نباشد آیا می توانم بلیطم را کنسل کنم؟

ما تغییرات زمان پرواز را طی تماس تلفنی به مسافرین اطلاع خواهیم داد. چنانچه تغییرات زمان شامل تعجیل بیش از نیم ساعت یا تاخیر بیش از دو ساعت پرواز باشد و زمان جدید پرواز برای مسافرین مناسب نباشد، امکان کنسلی بدون خسارت بلیط هواپیما فراهم است. گاهی پروازها، بدون اطلاع به ما و پس از حضور مسافرین در فرودگاه با بیش از دو ساعت تاخیر انجام خواهند شد. در اینصورت جهت استرداد بدون خسارت مبلغ بلیط لازم است تصویر بلیط مهر شده برای ما ایمیل یا فکس گردد. همچنین اصل بلیط مهر شده نزد مسافر نگهداری شده تا در صورت لزوم برای شرکت هواپیمایی پست شود

بلیط های چارتری در ۱ درصد از مواقع به دلایل مختلفی ممکن است با وجود چاپ بلیط مورد استفاده نباشند.که در این مواقع 90ticket تمام تلاش خود را برای رفع مشکل به وجود آمده انجام خواهد داد.اما در صورت عدم تایید بلیط با مسافر تماس گرفته و اطلاع رسانی شده و کل مبلغ کسر شده بابت بلیط به حساب مسافر برگشت داده خواهد شد.

مبلغ بلیط های کنسل شده چطور و در چه مدتی استرداد خواهد شد؟

مبالغ استردادی مربوط به کنسلی بلیط هواپیما از طریق حواله بین بانکی سحاب به کارت بانکی شما طی 72 ساعت کاری واریز خواهد شد. همچنین اگر دارای حساب کاربری هستید می توانید درخواست نمایید تا مبلغ استردادی به اعتبار کاربری شما افزوده شده و پس از آن در رزروهای دیگرتان از آن استفاده نمایید